دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چه خوبه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چه خوبه

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چه خوبه با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Lohrasbi – Che Khoobe

ترانه : تیسا , آهنگ :محمد عابدینی , تنظیم : حسین غمگین

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چه خوبه :

منو آروم تر کن بمون پیشم دستتو تو دستامه

من آتیشم با تو چه خوبه دنیام رویایه من

بذار نگات همینجوری تو نگام بمونه

اشکای تو بارونه چشات رنگین کمونه

تو چه ساده شدی همه دنیای من

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالم و می دونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالم و می دونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چه خوبه

♫♫♫♫♫♫

بگو من بگو تو بگو عشقت نیاد روزی ببینم افتادم از چشمت

واسم سخته بی تو واست سخته بی من بگو آره قلبم

بی من جایی نری من حساسم

رو اونی که احساسش همه دنیا هست واسم

منو آروم تر کن هر لحظه با تو یه تسکینه من آرزوم اینه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالم و می دونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالم و می دونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.10 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام چه خوبه , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Ali Lohrasbi , Download New Music Ali Lohrasbi Che Khoobe , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ چه خوبه , دانلود آهنگ علی لهراسبی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ چه خوبه علی لهراسبی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 23 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی